Tokió, 2022. szeptember 21. – A Mitsubishi Motors Corporation bejelentette, hogy a Mitsubishi Motors Europe BV, a Mitsubishi Motors európai leányvállalata egy online eseményen bemutatja az új generációs ASX-et az európai piacra.
Az ASX (egyes piacokon az RVR vagy Outlander Sport), egy kompakt SUV, a Mitsubishi Motors egyik alapmodellje, amelyet 2010-ben mutattak be Európában. A Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B platformján alapuló új ASX egy A Renault által szállított és kifejezetten az európai piacra kifejlesztett kompakt SUV. A modellt a Renault spanyolországi valladolidi gyárában gyártják majd, és 2023 márciusától a Mitsubishi Motors bemutatótermeiben lesz megtalálható bizonyos európai piacokon.
Az új ASX elölről hátrafelé áramló sziluettet vonultat fel, a hátrafelé emelkedő karaktervonal pedig a lebegő tetővel kombinálva dinamikus stílust kölcsönöz a járműnek, amely kifejezi az agilis vezetést. A Mitsubishi Motors Dynamic Shield dizájnkoncepciójának egy eleme az elülső felületre került, a robusztus hűtőrács pedig az ikonikus három gyémánt logót helyezi el. Ezenkívül a karcsú karosszéria-oldalak és a széles vállak kiemelik a jármű erőteljességét, amivel szilárdan tapad a talajra.
Az új generációs ASX a hajtásláncok széles skáláját kínálja, hogy megfeleljen a mai változó európai igényeknek. A sort az 1,6 literes benzinmotorral, két villanymotorral (generátor-indítóval és egy főmotorral), automata, több üzemmódú sebességváltóval és 10,5 kWh-s, plug-in hibrid (PHEV) modell teszi majd fel. akkumulátor. A teljes hibrid (HEV) modell egy 1,6 literes benzinmotorból, két villanymotorból, egy automata, több üzemmódú sebességváltóból és egy 1,3 kWh-s akkumulátorból áll. Az enyhe hibrid modell 1,3 literes közvetlen befecskendezéses turbót 6 sebességes kézi sebességváltóval vagy 7 sebességes duplakuplungos automata sebességváltóval (7DCT), a belépőmodell pedig 1,0 literes turbófeltöltős benzinmotorral és 6 sebességes kézi sebességváltóval rendelhető.
Belül tágas csomagtér és elcsúsztatható hátsó pad növeli a felhasználók kényelmét. A Smartphone-link Display Audio (SDA) a műszerfal közepén kapott helyet, az SDA-n keresztül vezérelt Multi-Sense rendszer pedig lehetővé teszi a vezető számára, hogy kiválaszthassa az igényeinek leginkább megfelelő vezetési módot. Ezen túlmenően olyan fejlett vezetőtámogató rendszerek állnak rendelkezésre, mint például a MI-PILOT egysávos vezetőtámogató technológia autópályákon, amely integrálja az adaptív sebességtartó automatikát (ACC) és a sávközpontosítási asszisztenst (LCA), amelyek támogatják a biztonságos vezetést.
(Forrás: MMC)
Tokió, 2022. április 14.
A Mitsubishi Motors Corporation (a továbbiakban: Mitsubishi Motors) bejelentette, hogy a vadonatúj Outlander plug-in hibrid elektromos jármű (PHEV) modellje elnyerte az iF DESIGN AWARD 2022 díjat – a világ egyik legrangosabb formatervezési díját. – a németországi hannoveri székhelyű iF International Forum Design GmbH szervezésében. Ez az első alkalom, hogy a Mitsubishi Motors megkapta a világhírű formatervezési díjat.
1954 óta az iF DESIGN AWARD díjjal jutalmazzák a kiemelkedő dizájnt, és világszerte a design kiválóságának szimbólumaként ismerik el. Az iF DESIGN AWARD 2022-re mintegy 11 000 pályaművet 57 országból bírált el a nemzetközi tervezési szakértőkből álló zsűri öt szempont – ötlet, forma, funkció, megkülönböztetés és hatás – alapján.
Teljesen új Outlander PHEV modell
A vadonatúj Outlander PHEV modell a Mitsubishi Motors zászlóshajója, amely egyesíti a legjobb villamosítási és összkerék-vezérlési technológiákat, miközben egy új generációs platformot és egy sor fejlett technológiát alkalmaz. A Bold Stride dizájnkoncepció értelmében a külső vastag, vízszintes arányok merész megjelenést kölcsönöznek, valamint a sugárhajtású repülőgépek függőleges farokszárnya ihlette a hátsó oszlopokat, amelyek kifejezik a jármű erőteljes és fürge közúti teljesítményét. Belül az anyagokat gondosan választották ki, hogy fokozzák a prémium érzetet, míg a vízszintes formájú műszerfal, amely megkönnyíti az autó helyzetének megértését vezetés közben, a robusztusság és a tágasság érzetét kelti. Az iF DESIGN AWARD 2022 elnyerésével a vadonatúj Outlander különösen a formája miatt kapott elismerést.
"Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Mitsubishi formatervezés új generációját megtestesítő vadonatúj Outlander megkapta a világ egyik leghíresebb formatervezési díját" - mondta Seiji Watanabe, a Mitsubishi Motors tervezési részlegének vezérigazgatója. "A vadonatúj Outlandert a tavaly decemberi eladások kezdete óta jól fogadták a japán vásárlók, és ez a díj további lendületet ad ahhoz, hogy vadonatúj zászlóshajónkat még több felhasználó számára bemutassuk."
Az iF DESIGN AWARD nyerteseit több szakterületen választják ki, beleértve a termék-, csomagolás-, kommunikáció- és szolgáltatástervezést, építészetet és belsőépítészetet, valamint a professzionális koncepciót, felhasználói élményt (UX) és felhasználói felületet (UI).
Az iF DESIGN AWARD honlapja
https://ifdesign.com/en/winner-ranking/project/mitsubishi-outlander-phev/343535
Forrás: MMC
2021. október 01.
A vadonatúj Outlander PHEV modell fejlett összkerék-vezérlési technológiát alkalmaz a biztonságos és kényelmes vezetés érdekében
Tokió, 2021. október 1.
A Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a Super-All Wheel Control (S-AWC) rendszer továbbfejlesztett változatát fogja használni a vadonatúj Outlander crossover SUV plug-in hibrid (PHEV) modelljében, amely a tervek szerint ebben a pénzügyi évben indul Japánban. Az új S-AWC integrált járműdinamikai vezérlőrendszer biztonságos és kényelmes vezetést biztosít különböző időjárási és útviszonyok között.
A teljesen új Outlander PHEV modell kétmotoros 4WD-t alkalmaz, amely egy motort tartalmaz a jármű elején és egy másik motorját a jármű hátulján. A villamos motorok jellegzetesen nagy érzékenységét kihasználva, valamint az első és a hátsó motorok vezérlésének nagy pontosságával és szabadságával a rendszer optimálisan osztja el a hajtóerőt az első és a hátsó kerekek között az út- és vezetési körülményeknek megfelelően. Ennek az S-AWC-vel való kombinálása növeli a jármű manőverezhetőségét vezetésben, kanyarokban és fékezésben. A hagyományos modellek csak az első oldalon alkalmaznak fékvezérlő rendszert a fékerők szabályozására a bal és jobb kerekeken, de a kifejlesztett S-AWC fékvezérlő rendszert ad a hátsó kerekekhez is.
Ezen kívül több menetmód választható az útviszonyoktól és a vezetési stílustól függően. Alapja a NORMAL mód, amely ideális a normál vezetéshez aszfaltozott utakon, a GRAVEL mód, amely kiegyensúlyozza a manőverezhetőséget és a futásteljesítményt burkolatlan utakon és nedves burkolt utakon, valamint csúszós útfelületeken, például havas utakon. Az útburkolatnak megfelelő mód mellett választható a HÓ üzemmód, amely stabilizálja a jármű viselkedését. Ezenkívül létezik POWER üzemmód, amely erőteljes gyorsítást kínál, és ECO mód, amely a gazdaságos és környezetbarát vezetést helyezi előtérbe.
(Forrás: MMC)
A Mitsubishi Motors ebben az üzleti évben új generációs PHEV rendszerrel dobja piacra a vadonatúj Outlander PHEV modellt.
Tokió, 2021. július 29.
A Mitsubishi Motors Corporation (MMC) piacra dobja a vadonatúj Outlander crossover SUV plug-in hibrid (PHEV) modelljét, amelyet teljesen új, új generációs PHEV rendszerrel fejlesztettek ki. A jármű Japánban a pénzügyi év második felében kerül forgalomba.
A jelenlegi motorhoz képest jobb motorteljesítménnyel és megnövelt akkumulátorkapacitással a vadonatúj Outlander PHEV modell erőteljesebb közúti teljesítményt és nagyobb hatótávolságot biztosít. Az újonnan kifejlesztett platformra épülve, az integrált alkatrészek és az optimalizált elrendezés lehetővé teszi, hogy az új modell hét utas befogadására képes három sorban, új kényelmet és hasznosságot kínálva egy SUV -ban.
Az elektromos járművek 1964 óta végzett kutatásának és fejlesztésének eredményeként a Mitsubishi Motors a különböző időjárási és útburkolati felületekenhi erőteljes, zökkenőmentes és csendes vezetést kínál, amely egyedülálló az elektromos járművek között. 2013 -ban megjelent az "Outlander PHEV", amely lehetővé teszi, hogy biztonságosan élvezhesse autóját.